Metodička radionica „Ishodi učenja“, druga u okviru projekta „Matematika između realnog i virtualnog“, održana je u Zagrebu 28. i 29. prosinca 2015. godine.
Kako definirati ishode učenja, a nastavno na sadržaje kurikuluma fakultativne nastave matematike, učili smo od prof. dr. sc. Aleksandre Čižmešije i prof. dr. sc. Željke Milin – Šipuš.
Projekt financira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 1 016 019 HRK. |
Europska Unija Ulaganje u budućnost |
Metodička radionica „Ishodi učenja“, druga u okviru projekta „Matematika između realnog i virtualnog“, održana je u Zagrebu 28. i 29. prosinca 2015. godine.
Kako definirati ishode učenja, a nastavno na sadržaje kurikuluma fakultativne nastave matematike, učili smo od prof. dr. sc. Aleksandre Čižmešije i prof. dr. sc. Željke Milin – Šipuš.
Na radionicama naših predavačica i mentorica sudjelovalo je trideset i dvoje ljudi, djelatnika naše škole i škola partnera.
O radnoj atmosferi ilustriraju fotografije u nastavku…
Nositelj projekta
XV. gimnazija, Zagreb, koordinatori aktivnosti Sanja Antoliš, Aneta Copić, Eva Špalj
Partneri
XII. Gimnazija, Zagreb, Gimnazija Matije Antuna Reljkovića, Vinkovci, Gimnazija Josipa Slavenskog Čakovec, Čakovec
Razdoblje provedbe projekta – od 23.10.2015. do 22.10.2016.
Ova publikacija je izrađena uz pomoć Europske unije. Sadržaj publikacije je u isključivoj nadležnosti XV. gimnazije te se ni na koji način ne može smatrati da odražava stajalište Europske unije.