Profesorice Iva Čorak i Zrinka Mavračić su uz Erasmus+ projekt STEPS od 5. do 10. ožujka promatrale nastavu partnerske škole IES Alcrebite iz Baze (pokrajina Granada, Španjolska) i razmjenjivale ideje s kolegama. IES Alcrebite je bilingualna škola s velikim iskustvom u primjeni CLIL-a (Content and Language Integrated Learning) i dijeljenju tog iskustva mnogobrojnim KA1 i KA2 projektima. Škola se posebno bavi metodikom nastave prateći i provodeći najsuvremenije metode poučavanja. Bilo je zanimljivo vidjeti visoku razinu poučavanja fizike (korištenje diferencijalnih jednadžbi), originalne interdisciplinarne projekte uz dramu, matematiku, vezane uz kulturno naslijeđe (matematika Alhambre) i još puno toga što se može korisno upotrijebiti i u našoj nastavi.
Ova je publikacija ostvarena uz financijsku potporu Europske komisije. Ona izražava isključivo stajalište njenih autora i Komisija se ne može smatrati odgovornom pri uporabi informacija koje se u njoj nalaze.