U ponedjeljak 6. veljače 2023. naš ravnatelj Nikola Dmitrović, prof. i nekoliko profesora sudjelovalo je na Konferenciji pod nazivom Best Edu u okviru Erasmus + projekta Centra za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj iz Zagreba čiji je cilj bio istražiti primjere najboljih praksi koje su razvile obrazovne institucije za vrijeme pandemije.
Konferencija je započela zanimljivim video uratkom o Centru Slava Raškaj, našem domaćinu. Ravnatelj, Nikola Dmitrović započeo je Konferenciju uvodnim izvješćem u kojem je prezentirao programski i organizacijski okvir u kojem je škola radila za vrijeme pandemije . Potom smo – kao pozvani gosti, prezentirali vlastita iskustva rada i primjere dobre prakse u vrijeme COVID-19 pandemije 2019. – 2022. godine.
Teme su bile:
- Field and practical work with students during Covid 19 pandemia – Mihaela Marceljak Ilić, MSc., professor advisor
- Hand-on creative activities for high-school students during virtual lessons in mathematics – Maja Đerek,MSc., professor mentor & Darja Dugi Jagušt, MSc., professor
- Dissemination of the distance learning project I-Nastava 2019 – 2022 on examples of foreign language video lessons (French) as examples of good practice, project financed by the Ministry of Science and Education – Loreana Selišek Butina, M.A., professor advisor and senior advisor at Education and Teacher Training Agency and Head of the Team for the French language, project “I-Nastava” & Kristina Pirs, M.A., professor advisor, Elementary School Mejaši, Split, Coordinator of the Team for the French language, project “I-Nastava” & Sonja Rupčić Petelinc, MSc, ERS member, Team Leader Project coordinator of the distance learning project “i-Nastava”at Ministry of Science and Education
- Physically distant but psychologically close – Sanja Vučetić, M.A., professor advisor
- (R)Evolution of Online Physics Classes – Marko Movre, MSc., professor mentor
Zajedno s organizatorima i partnerima u ovom projektu iz Islanda, Finske, Danske, Italije i Grčke zaključili smo da su obrazovne institucije razvile i koristile tijekom Covid-19 pandemije kreativne metodičke pedagoške pristupe. Cilj je bio organizirati nastavu na daljinu i/ili hibridnu nastavu u kojoj će učenici biti aktivan subjekt nastavnoga procesa, a ne pasivni promatrač, primjerice u online okruženju na Zoomu, koristeći se inovativnim edukacijskim metodama učenja i poučavanja, poput metode obrnute učionice, igrifikacije, rješavanja problema, istraživanja, suradničkog učenja uz razne digitalne alate i interaktivne aplikacije za praćenje i vrednovanje za učenje, kao učenje i naučenoga, primjerice, (Loomen, Geogebra, Wordwall, Canva, Genially, Book Creator, Kahoot, Linoit, Padlet i sl.).