XV. gimnazija, Jordanovac 8. Zagreb

Sudjelovanje na Konferenciji BEST Edu 2023.

U ponedjeljak 6. veljače 2023. naš ravnatelj Nikola Dmitrović, prof. i nekoliko profesora sudjelovalo je na Konferenciji pod nazivom Best Edu u okviru Erasmus + projekta Centra za odgoj i obrazovanje Slava Raškaj iz Zagreba čiji je cilj bio istražiti primjere najboljih praksi koje su razvile obrazovne institucije za vrijeme pandemije.

Konferencija je započela zanimljivim video uratkom o Centru Slava Raškaj, našem domaćinu. Ravnatelj, Nikola Dmitrović  započeo je Konferenciju uvodnim izvješćem u kojem je prezentirao programski i organizacijski okvir u kojem je škola radila za vrijeme pandemije . Potom smo – kao pozvani gosti, prezentirali vlastita iskustva rada i primjere dobre prakse u vrijeme COVID-19 pandemije 2019. – 2022. godine.  

Teme su bile:

  1. Field and practical work with students during Covid 19 pandemia Mihaela Marceljak Ilić, MSc., professor advisor
  2. Hand-on creative activities for high-school students during virtual lessons in mathematicsMaja Đerek,MSc., professor mentor & Darja Dugi Jagušt, MSc., professor
  3. Dissemination of the distance learning project I-Nastava 2019 – 2022 on examples of foreign language video lessons (French) as examples of good practice, project financed by the Ministry of Science and EducationLoreana Selišek Butina, M.A., professor advisor and senior advisor at Education and Teacher Training Agency and Head of the Team for the French language, project “I-Nastava” & Kristina Pirs, M.A., professor advisor, Elementary School Mejaši, Split, Coordinator of the Team for the French language, project “I-Nastava” & Sonja Rupčić Petelinc, MSc, ERS member, Team Leader Project coordinator of the distance learning project “i-Nastava”at Ministry of Science and Education
  4. Physically distant but psychologically closeSanja Vučetić, M.A., professor advisor
  5. (R)Evolution of Online Physics Classes – Marko Movre, MSc., professor mentor

Zajedno s organizatorima i partnerima u ovom projektu iz Islanda, Finske, Danske, Italije i Grčke zaključili smo da su obrazovne institucije razvile i koristile tijekom Covid-19 pandemije kreativne metodičke pedagoške pristupe. Cilj je bio organizirati nastavu na daljinu i/ili hibridnu nastavu u kojoj će učenici biti aktivan subjekt nastavnoga procesa, a ne pasivni promatrač, primjerice u online okruženju na Zoomu, koristeći se inovativnim edukacijskim metodama učenja i poučavanja, poput metode obrnute učionice, igrifikacije, rješavanja problema, istraživanja, suradničkog učenja uz razne digitalne alate i interaktivne aplikacije za praćenje i vrednovanje za učenje, kao učenje i naučenoga, primjerice, (Loomen, Geogebra, Wordwall, Canva, Genially, Book Creator, Kahoot, Linoit, Padlet i sl.).  


Comments are closed.

XV. gimnazija
Loading...