XV. gimnazija, Jordanovac 8. Zagreb

O projektu

Projekt TIME – Teachers’ Inquiry in Mathematics Education (Istraživanje nastavnika o poučavanju matematike) je Erasmus+ projekt koji se provodi od 1. prosinca 2019. godine do 31. kolovoza 2022.  Glavna ideja projekta je istražiti kako

zajednica nastavnika matematike koji rade zajedno u jednoj školi može poboljšati svoju praksu zajedničkim radom, istraživanjem, planiranjem i interakcijom na razini škole i sa sveučilišnim profesorima. Istražit će se kako takva zajednica može postići visoku razinu neovisnosti i održivosti u stvaranju inovativnih materijala za učenje i poučavanje.

U projektu će se ustaljeni format Lesson Study (LS) prilagoditi uvjetima unutar zemlje sudionice. LS je japanski model zajedničkog ispitivanja koji provode male grupe nastavnika sa specifičnim ciljem poboljšavanja svojeg poučavanja, a time i učenja učenika. U ovom će se projektu formirati timovi nastavnika LS-a u svim zemljama partnerima. Timovi će raditi na provođenju istraživački usmjerene nastave matematike (IUNM). Projekt TIME će koristiti rezultate i mreže projekta Matematičko obrazovanje – relevantno, zanimljivo i primjenjivo (MERIA).

Prvi dio projekta (TIMELESS) posvećen je uspostavljanju LS-a među svim partnerima koji se sastoji od timova nastavnika matematike i sveučilišnih profesora matematike koji služe kao „drugi koji znaju”. U tu svrhu izradit će se praktični vodič o LS i predlošcima za planove lekcija i izvješća o praksi koji su ključni dokumenti bilo kojeg LS-a. Drugi dio (TIME ^ 2) će usmjeriti fokus na učitelje koji će preuzeli ulogu dizajnera. I dalje bi se provodio u interakciji sa „drugima koji znaju“ s istraživačkim iskustvom iz didaktike i matematike. Konkretno, nastavnici će naučiti kako koristiti didaktičku fenomenologiju za razvoj novih scenarija sa bogatim i motivirajućim scenarijima u matematičkom kontekstu. Praktični vodič za izradu zadataka za istraživački usmjerenu nastavu matematike i tečaj profesionalnog razvoja bit će dva glavna rezultata projektnoga tima. Ovaj materijal će dodatno podržavati nastavnike u dizajniranju TIME scenarija i koristit će se za drugi ciklus lekcija u partnerskim školama. Tijekom aktivnosti diseminacije na kraju projekta,

iskustva i materijali će se podijeliti sa širom javnosti.

Partneri u projektu su Sveučilište u Zagrebu, V. gimnazija Zagreb, XV. gimnazija Zagreb, Hrvatsko matematičko društvo, Sveučilište u Kopenhagenu, Matematiklærerforeningen, Midtsjællands Gymnasium, Sveučilište u Utrechtu, Utrechts Stedelijk Gymnasium,

Sveučilište u Ljubljani, Nacionalni edukacijski institut u Sloveniji, Gimnazija Franc Miklošić Ljutomer, Gimnazija Jesenice.

Više o projektu, aktivnostima i rezultatima možete pročitati na web stranici projekta https://time-project.eu/en.


XV. gimnazija
Loading...